اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

نوستالژی| گزارش دنیای ورزش از حضور پاس مشهد در مقدماتی لیگ منطقه‌ای ایران

  • کد خبر: ۱۲۰۴۶۴
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
نوستالژی| گزارش دنیای ورزش از حضور پاس مشهد در مقدماتی لیگ منطقه‌ای ایران
باخت پاس به پاس از جمله مطالب عجیبی است که در گذشته و در دهه پنجاه خورشیدی در ورزش خراسان رقم خورده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجله دنیای ورزش در یکی از شماره‌های مرداد ۱۳۵۰ گزارشی از دیدار دو تیم پاس مشهد و تهران در چارچوب مقدماتی لیگ منطقه‌ای ایران منتشر کرد. در این گزارش جزئیات بازی دو تیم که ۱۱ مرداد در ورزشگاه باغ همایون اصفهان برگزار شده بود، آمده است. دیداری که پاس شهر تهران با حضور ستاره‌های نامدارش توانست به‌سادگی از پس تیم مشهد برآید. البته حضور پاس مشهد در گروهی سخت یکی از علل ناکامی مشهدی‌ها بود و نکته جالب‌تر اعتراض مشهدی‌ها به تیم تاج اهواز در جریان این مسابقات بود که گویی با چهار یار آزاد به مسابقه با آن‌ها آمده بود. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند.
■ پاس تهران ۳ – پاس مشهد ۰
گل‌ها: دقایق ۲۶ و ۴۳ اصغر شرفی، دقیقه ۶۸ همایون شاهرخی
داور: حریری
کمک‌ها: بهلولی، ابراهیم‌زاده

تیم پاس مشهد که در اولین مسابقه خود با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب تاج اهواز شده بود، چون در برابر پاس تهران بخت چندانی برای خود نمی‌دید، در بازی با پاس به تعدادی از بازیکنان دیگر تیمش که در بازی قبل از آن‌ها استفاده نشده بود، امکان داد تا دست‌کم حالا که از دور مسابقات خارج می‌شوند، یک مسابقه انجام داده باشند. البته تیم مشهد با قرارگرفتن در گروهی مشکل، دچار بداقبالی شد، چه اینکه این تیم با یک نیمه بازی خوب خودش در برابر تاج اهواز نشان داد که یکی از بهترین تیم‌هایی است که تاکنون مشهد به مسابقات فوتبال اعزام کرده است و مسلما اگر در گروه دیگر قرار می‌گرفت، صعودش امکان بسیار داشت، به‌ویژه آنکه از دو فوروارد سریع و باتکنیک، بهروز صحابه و پرویز تجلی، سود می‌برد.

این دو فوتبالیست بازیکنانی قابل توجه و مستعدند. ضمنا پاس مشهد درباره حضور چهار بازیکن تاج اهواز در مسابقات اعتراضی به هیئت سرپرستی تسلیم کرد. بنا به ادعای این تیم، تاج اهواز از چهار بازیکن کمکی استفاده کرده است. به‌هرحال، این بازی که اولین مسابقه پاس تهران بود، بیشتر به یک تمرین آرام و مفید برای بازیکنان تهرانی شباهت داشت که ضمن آن سه گل هم به‌ثمر رساندند. چون دیده شد که پاس تهران بیشتر به انجام یک بازی نمایشی و حفظ توپ تمایل داشت و هر طور که اراده می‌کرد، پاس مشهد را در اختیار داشت.

در دقیقه ۲۶ اصغر شرفی فوروارد تیزچنگ و سریع پاس تهران، از زاویه‌ای تنگ گل اول مسابقه را به‌ثمر رساند و در دقیقه ۴۳ نیز از پاس خوب مهدی مناجاتی سود برد و با ضربه‌ای آرام دومین گل را وارد دروازه تیم مشهد کرد. در نیمه دوم شرفی و مهدی مناجاتی بعد از بیست دقیقه بازی مکان‌های خود را به احمدزاده و علی مناجاتی سپردند و همایون شاهرخی سومین گل و آخرین گل بازی را در دقیقه ۶۸ با شوتی سرضرب به‌نام خودش ثبت کرد و بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به‌سود پاس تهران خاتمه یافت، درحالی‌که بازی کاملا یک‌طرفه بود. بعد از پایان این مسابقه چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی شناخته شدند.

این چهار تیم عبارت بودند از سپاهان اصفهان، پاس تهران، تاج اهواز و تراکتورسازی تبریز. ولی هنوز دو مسابقه از مرحله مقدماتی بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پاس بروجرد و تاج اهواز با پاس تهران باقی بود تا اول و دومی تیم‌های هر گروه و حریفان مسابقات نیمه‌نهایی معلوم شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->